کانکس

انواع کانکس

کانکس

انواع کانکس

کانکس اسکان سپهر : حدود دو دهه در اوج بودن میسر نمیشود مگر با تولید محصولاتی با کیفیت , جلب رضایت مشتری و ارائه محصولاتی با قیمت رقابتی که گروه اسکان سپهر موفق بوده است.

و اینک نزدیک به ۲۰ سال از پیشروترین شرکت های تولید کننده کانکس و خانه های سیار و ثابت پیش ساخته در کشور است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کانکس اداری

کانکس اداری کانکسی است که جهت دفاتر کار، دفاتر مدیریت، دفاتر کار سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی طراحی و مورد استفاده قرار میگیرد.


در کانکس های اداری اسکان سپهر میتوان امکاناتی از قبیل اتاق های پرسنل، نمازخانه یا آبدارخانه، سرویس بهداشتی یا اتاق مدیریت و غیره تعبیه نمود. در این نوع کانکس ها از دیوارپوش و کفپوش مناسب محیط های اداری استفاده می شود.


سعی اسکان سپهر بر این است که با کمک متخصصین و همکاران خلاق در تولید مجموعه های کانکس اداری، فضای پیش ساخته اداری، رضایت کارفرمایان محترم را جلب نموده و بر اعتبار خود بیافزاید.

به دلیل اینکه در ساخت این نوع کانکس از تیرآهن ها و پروفیل سنگین استفاده می شود بسیار سنگین بوده و مزیت آن در این است که در هنگام بارگیری، کانکس پیچیده نمی شود و هیچ مشکلی در کانکس ایجاد نمی شود.


شرکت اسکان سپهر یکی از بزرگترین تولیدکننده در زمینه کانکس ثابت اداری، در ابعاد و طرح های مختلف می باشد.


نمای داخلی کانکس پیش ساخته اداری اسکان سپهر از دیوارپوش p.v.c طرح چوب بسیار زیبا، متناسب با فضا تشکیل شده است که فضای اداری پیش ساخته زیبایی را برای کارمندان و پرسنل ایجاد میکند.


در نمای بیرونی کانکس پیش ساخته اداری میتوان از متریال مختلفی مانند کامپوزیت، سایدینگ یا رنگ های مختلف ورق گالوانیزه استفاده نمود، حتی میتوان کانکس های اداری را به صورت دوقلو یا چندقلو / دوطبقه یا چندطبقه اجرا نمود.


همانطور که از نام این کانکس پیدا می باشد کانکس اداری دو اتاقه به سازه پیش ساخته ای گفته می گردد که بواسطه یک پارتیشن داخلی به دو قسم مساوی یا نامساوی تقسیم می گردد که این امر بستگی به نیاز استفاده کننده بهره بردار کانکس دو اتاقه است. کانکس اداری دو اتاقه عموما برای کانکس مسکونی یا کانکس اداری کارگاهی یا دفاتر فروش که میخواهند فضایی مجزا داشته باشند  می باشد.

 

کاربرد کانکس اداری دو اتاقه

کاربرد کانکس دو اتاقه تنها برای مجزا کردن فضای داخلی  می باشد گاهای مخاطبان شرکت اسکان سپهر درخواست آبدارخانه و سرویس بهداشتی را درفضای کانکس دو اتاقه میخواهند و حتی شده که در این فضای مجزا فضای برای میز منشی را خواسته اند .

به کانکس دو اتاقه به همراه آبدارخانه و میز منشی یا حتی بهمراه سرویس بهداشتی به این شکل می باشد که شما یک کانکس ۱۲ متری را تجسم کنید که در وسط آن یک درب دارید که در قسمت ورودی فضایی به اندازه دومتر طول و عرض سه متر (اگر کانکس ۱۲×۳ ) باشد قرار دارد که یا محل انتظار ارباب رجوع و میز منشی بوده و یا به عنوان آبدارخانه دارای کابینت و شیر آب است.

در دوطرف این فضا دو پارتیشن درب دار قرار گرفته که اتاق های اداری و محل کار اپراتور ها و یا کارمندان است.بعضا مورد هایی نیز وجود داشته که هرکدام از این اتاق ها درب مجزایی از قسمت عرضی و یا طولی سازه بصورت مستقیم به بیرون داشته اند و یا در قسمت مشترک میانی محل قرار گیری سرویس بهداشتی می باشد و فقط پرسنل به آن دسترسی داشته باشند.

برای مشاهده ادامه این مطلب به کانکس اداری 2 اتاقه مراجعه کنید.

 

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • علی یعقوبی

کانکس اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی