کانکس

انواع کانکس

کانکس

انواع کانکس

کانکس اسکان سپهر : حدود دو دهه در اوج بودن میسر نمیشود مگر با تولید محصولاتی با کیفیت , جلب رضایت مشتری و ارائه محصولاتی با قیمت رقابتی که گروه اسکان سپهر موفق بوده است.

و اینک نزدیک به ۲۰ سال از پیشروترین شرکت های تولید کننده کانکس و خانه های سیار و ثابت پیش ساخته در کشور است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر این سوال شما است، به جای درستی آمده اید!کسب و کار ذخیره سازی ظرف چند ساله نام های مختلفی برای محصولات خود ایجاد کرده است. اکثر این اسامی به لحاظ قانونی مترادف یکدیگر از نظر مشتری ​​شما می باشند. تمام کانتینرهای حمل و نقل، جعبه های فولادی بزرگ و مقاوم در برابر آب و هوا هستند که برای حمل و نقل و حمل بار در دریاها استفاده می شوند، اما در طول زمان، کانتینر های حمل و نقل نام های مختلفی را جمع آوری می کنند. در زیر برخی از نام های مختلف و مدل های متفاوت آنها را نام می بریم.

 

کانتینرهای حمل و نقل

کانتینر حمل و نقل جعبه های استاندارد هستند که برای حمل و نقل کالا از یک مکان به مکان دیگر از طریق کشتی محموله استفاده می شود. بسیاری از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده از فولاد Corten، فولاد با کیفیت بالا می باشند، که به تدریج فرو می ریزند، ساخته شده از موادی  ایده آل است که برای مقاومت در  آب و هوای شدید در دریا می باشد. کانتینر حمل و نقل در بسیاری از اندازه های استاندارد وجود دارد، هر چند کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار موجدار آن ساختار یکپارچه ساختاری جعبه را افزایش می دهد. لوازم جانبی کانتینر حمل و نقل برای سفارشی سازی ذخیره سازی و افزایش امنیت برای ذخیره سازی کالاهای ارزشمند در دسترس هستند.

جعبه Conex  ، تفاوت کانکس و کانتینر ذخیره سازی

جعبه Conex یا جعبه کانکس؟ از لحاظ فنی، هر دو درست هستند، اما کانکس ذخیره بیشتر مورد استفاده می گیرد در اروپا. که با استفاده از conex تنها با یک ‘n’ به علت ریشه هایی که از آن کلمه آمده است استفاده شود. روش تدارکاتی با استفاده از این Container Express نامیده شد و ConEx به اختصار نامیده شد. این اختصار به یک کلمه به طور جهانی مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تا کنون نام Conex box نامگذاری شده است. کانکس به واحدهای مدولار تبدیل می شوند که می توانند به طور موثر برای ذخیره بیشتر محموله در یک مکان استفاده شوند.

 

کانتینرهای باربری

یک کانتینر محموله نام دیگری است که  برای یک کانتینر حمل و نقل استفاده میشود. این اصطلاح استفاده از کانتینر های حمل و نقل برای انتقال محموله در دریاها می آید.

 

مخازن ذخیره سازی ، تفاوت کانکس و کانتینر ذخیره سازی

مخازن  ذخیره سازی حمل و نقل برای ذخیره کالا در حین حمل و نقل ساخته شده اند، بنابراین طبیعی است که کانتینرهای حمل و نقل نیز به عنوان کانتینر ذخیره سازی اشاره شده است. با این حال، کانتینر ذخیره سازی در بسیاری از اندازه های مختلف و از مواد مختلف ساخته شده است. به عنوان مثال، کانتینرهای حمل شده از آلومینیوم سبک وزن برای حمل و نقل محموله در دریا نیست، اما آنها به طور گسترده ای برای ذخیره سازی انواع کالاهای تجاری و شخصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بهترین کانکس برای شما کدام است؟

ذخیره سازی کانکس بهترین ذخیره سازی قابل حمل را برای تمام نیازهای ذخیره سازی موقت خود ارائه می دهد. آیا شما اجاره یا خرید می کنید، ذخیره سازی کانکس درک نیازهای شما را منحصر به فرد می کند. ما انواع راه حل های ذخیره سازی برای پاسخگویی به نیازهای ذخیره سازی خود داریم. ما می دانیم که کیفیت، ظاهر، اندازه درست و امنیت کالاهای شما برای شما مهم است. پس با ما در تماس باشید.

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی